12 wrz 2011 | By: Dziki Imbir

20. Wspomnienie z Wakacji - Wyzwanie #11

Na wyzwanie #11 sklepu scrap.com.pl przygotowałam taki LO ze zdjęciem Mai znak mieleńskiego jeziora. Huśtawki Maja spokojnie nie ominie ;) Całość wykonana na materiałach z powyższego sklepu :) Bardzo przypadł mi do gustu stempel motyl latarniowy. Papier, z którego wcięłam motyw kwiatowy z serii "nie wiem po co go kupiłam" ;)
Ps. Szukam fajnego szablonu blogowego, bo ten mnie denerwuje przy edycji postów. Wkłada dodatkowe separatory i źle ustawia zdjęcia. Czy ktoś zna fajne strony z szablonami do bloggera?



2 komentarze:

Majka - Karolina Majewska pisze...

Przesłodziutka malutka Maja :) A co do Podaj dalej, na które się zapisałaś wyślij mi swój adresik na maila kinka1996@wp.pl i jeśli chcesz możesz wybrać temat, który postaram się zrealizować, a jeśli chcesz niespodziankę to pisz :)

Anonimowy pisze...

Śliczne kolory skrapa i te motylki wyglądają świetnie jako ozdoby :)

Prześlij komentarz